פסיכומטרי

 
 
קליק, ונחזור אליך!
שם:
מייל:
טלפון:
נוח לי בשעות:

אני מאשר קבלת עדכונים, הצעות והטבות בדוא"ל / sms



 
 
כניסת תלמיד
ת.ז:
סיסמה:
   זכור אותי
שכחתי סיסמה
 
קורס פסיכומטרי - הקורס של סטודנט נבנה על ידי הצוות הפדגוגי, המורכב מהמורים המובילים בתחום ההכנה למבחן הפסיכומטרי.
עם ניסיון מצטבר של מאות כיתות ואלפי תלמידים ולאחר אינספור שעות של מחשבה ושל ניקוז הידע ההוראתי שנצבר במהלך השנים, בנה הצוות הפדגוגי של סטודנט קורס פסיכומטרי מושלם, איכותי ביותר ומותאם באופן המיטבי לצרכיו הלימודיים של התלמיד.


קורס פסיכומטרי - המבנה:

קורס פסיכומטרי - המכינה
סטודנט מודעת לכך שכל התלמידים חייבים רענון בתחומי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית ועל כן, עוד לפני תחילת קורס פסיכומטרי בסטודנט, אנחנו עורכים מכינה לימודית בתחומים אלו (כמובן, בהתאם לחזון המנחה אותו - הרישום למכינה לא כרוך בתשלום נוסף). במפגשים אלו, מלמד המורה את כללי הבסיס בתחומי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית, וזאת תוך כדי תרגול ופתרון מספר רב של תרגילי פסיכומטרי. חשיבותה של המכינה הלימודית להצלחת כל תלמיד במבחן פסיכומטרי היא עצומה, וזאת מכיוון שתחומים אלו מהווים את הבסיס לפתרון החלק הכמותי במבחן פסיכומטרי. אבל, המכינה היא רק השלב הראשוני בהכנה המקיפה וביצירת המעטפת הלימודית המושלמת לקראת ההצלחה במבחן פסיכומטרי.

קורס פסיכומטרי - המפגשים הלימודיים
הקורס בנוי ממפגשים לימודיים הכוללים בין שניים לשלושה נושאים פסיכומטריים, כאשר כבר במהלך המפגשים הלימודיים התלמידים מתרגלים את חומר הלימוד, תוך כדי השגחה צמודה ואישית של המורה על הבנת החומר ויישומו. כל תלמיד בקורס פסיכומטרי של סטודנט ניגש לפתור את שיעורי הבית רק לאחר הסברים מפורטים ותרגול ראשוני בכיתה.
במהלך המפגשים תבוצענה 'הפסקות לימודיות' בהן יתורגלו בכיתה נושאים שנלמדו במפגשים קודמים, במטרה לשמור על כשירות וחדות ולהתעמק בכל אחד מהנושאים הפסיכומטריים עד להשגת שליטה מושלמת בחומר.

קורס פסיכומטרי - מפגשי המיקוד
לאורך קורס פסיכומטרי בסטודנט, בין המפגשים הלימודיים, שזורים מפגשי מיקוד. במפגשים אלה, מתרגלים התלמידים מקבצים של שאלות פסיכומטריות, תוך הקפדה על זמני פתרון המותאמים למבחן פסיכומטרי. כל השאלות נפתרות לאחר מכן על-ידי המורה אשר מסביר, מתמקד ומתעכב על כל שאלה, ככל שנדרש, עד להבנה המלאה של הנושא ודרך הפתרון המתאימה. אנחנו לא מוותרים על אף תלמיד באף נושא.

קורס פסיכומטרי - החיבור
ההכנה לכתיבת החיבור מתחילה ברגע ההרשמה לקורס, אז כל תלמיד מקבל הביתה בדואר מילון וקוד משתמש לתכנת לימוד המילים באינטרנט. בחיבור בודקים בין היתר גם את אוצר המילים של הנבחן ועל כן חשוב לשנן מילים. מיד לאחר חלק המכינה בקורס אנו מתחילים לעסוק בחיבור, ללמוד מה אנו נדרשים לעשות ולהתאמן על כתיבת חיבורים. לאורך קורס פסיכומטרי בסטודנט, המורה בודק לכל תלמיד שבעה חיבורים אותם התלמיד מקבל חזרה עם הערות מפורטות לשיפור ולשימור. בנוסף לכך התלמיד מתרגל עוד חמישה עשר חיבורים באופן עצמאי! כיוון שהתלמיד לא יודע באיזה נושא יהיה החיבור בבחינה הפסיכומטרית, דאגנו שכל אחד מהחיבורים שאנו מתרגלים בקורס יבוא מעולם מושגים וערכים שונה מהאחרים כך שלא יתכן שהתלמיד יופתע בבחינה הפסיכומטרית. 

קורס פסיכומטרי - שיעורי העזר
בנוסף לחזרות ולתרגולים הרבים במסגרת המפגשים הלימודיים ובמסגרת מפגשי המיקוד בכיתה, כל מפגש לימודי  בסטודנט מתחיל בשיעור עזר בו מסביר המורה שאלות משיעורי הבית ונותן מענה לכל צורך שעולה מצד התלמידים - הכל בכדי ליצור את המעטפת הפדגוגית המושלמת.

קורס פסיכומטרי - הסימולציות
הסימולציות הן מבחנים המדמים מבחן פסיכומטרי. מכיוון שהמטרה שלנו היא להכין את תלמידינו בצורה המיטבית למבחן פסיכומטרי, הסימולציות נערכות לאורך כל קורס הפסיכומטרי ולא רק בשבועיים או בשלושת השבועות האחרונים. כך, תלמידי סטודנט מתנסים במבחן פסיכומטרי, מכירים אותו ומתרגלים אליו, ומגיעים למבחן מוכנים באופן הטוב ביותר. אנו מחויבים להביא את תלמידינו להכרה מושלמת עם רזי הבחינה, טוב יותר והרבה יותר מוקדם. החלטנו להעלות את רמת ההכנה למבחן פסיכומטרי לרמה אקדמית.


קורס פסיכומטרי - המרתון
במהלך קורס פסיכומטרי בסטודנט, תלמידיה של סטודנט זוכים למרתון מקיף ואיכותי הכולל תרגול של אלפי שאלות. במסגרת המרתון מתקיימים מפגשים מקיפים בהם מבוצעת חזרה על כל החומר הלימודי שנלמד במהלך הקורס, תוך תרגול מקבצי-שאלות בזמנים המותאמים למבחן פסיכומטרי. בנוסף, בין מפגשי המרתון נערכות סימולציות מלאות המורכבות משמונה פרקי בחינה והמדמות את הבחינה האמיתית ומכינות את תלמידינו בצורה המיטבית למבחן פסיכומטרי. על כל אלה, מתווסף יחס אישי צמוד ומלא מצידו של המורה, הן מבחינת תחקור הסימולציות, הן מבחינת הכוונה אישית לקראת הבחינה והן מבחינת בניית תוכנית לימוד אישית המתמקדת ביכולותיו האישיות של כל תלמיד.

קורס פסיכומטרי - מפגשים אישיים עם המורה
כחלק מהתפישה של סטודנט כי התלמיד צריך להיות במרכז, סטודנט ומוריה מתחייבים להעניק יחס אישי אמיתי לכל תלמיד ולהכיר את יכולותיו הלימודיות ואת צרכיו האישיים. לכן, בקורס פסיכומטרי בסטודנט מקיים כל תלמיד לפחות שלושה מפגשים אישיים עם המורה. כל זאת כחלק מתפישתנו כי הוראה פדגוגית אמיתית והצלחה לימודית לא ייתכנו ללא יחס אישי והתמקדות ביכולותיו של כל תלמיד.

קורס פסיכומטרי - מספר התלמידים בכיתה
ידוע כי אחד מהמשתנים החשובים בהוראה איכותית ובהבנת התלמיד את החומר הנלמד, הוא מספר התלמידים בכיתה. כיתות הלימוד בקורס פסיכומטרי של סטודנט מונות כ- 17 תלמידים בממוצע, ואנו מתחייבים כי מספר התלמידים בכיתה לא יעלה על 25 תלמידים. רק באופן הזה, למילה "אישי" יש משמעות חדשה ואמיתית.
בקורס פסיכומטרי של סטודנט המורה מכיר את כל אחד מתלמידיו באופן אישי, יודע את הנושאים בהם כל תלמיד חזק ומאתגר אותו בהם, ויודע את הנושאים בהם התלמיד פחות חזק ומתגבר אותו בהם. אין שני תלמידים זהים. פשוט, אישי אמיתי.

 


הצטרפו להצלחה!
טלפון: 03-7711166
הרשמה אונליין לקורס פסיכומטרי בתיכון 2021
כל הכבוד לתלמידי סטודנט על הציונים המרשימים!
תלמידים ממליצים
כתבה ב'מבט' על הקורס ללקויי שמיעה
כתבת צרכנות בערוץ 2 - מומלץ לצפיה!
ערוץ 10 חושף אפליית מחירים!
סטודנט למען הקהילה
סטודנט בתקשורת
ליווי עד הציון הרצוי!
(בכפוף לתקנון)
קורס אמי”ר!
קורס הכנה לבחינת מימ”ד!
העצומה למען חמישה מועדי בחינה בשנה! לכולם!
לשבור את המחסום: פסיכומטרי מותאם לחרשים ולכבדי שמיעה
דף סימון תשובות להורדה
גיליון כתיבת חיבור
תקנון קורס פסיכומטרי
תקנון קורס פסיכומטרי בתיכון
פסיכומטרי מי אנחנו דבר יו"ר האגודה צוות המורים חומר הלימוד לפסיכומטרי קורס פסיכומטרי סניפים הבחינה הפסיכומטרית קישורים שימושיים
בניית אתרים בניית אתרים סטנדרט© כל הזכויות שמורות לסטודנט המרכז ללימודי פסיכומטרי בע"מ   |   תקנון האתרעיצוב גרפי