פסיכומטרי

 
 
קליק, ונחזור אליך!
שם:
מייל:
טלפון:
נוח לי בשעות:

אני מאשר קבלת עדכונים, הצעות והטבות בדוא"ל / sms



 
 
כניסת תלמיד
ת.ז:
סיסמה:
   זכור אותי
שכחתי סיסמה
 

סטודנט הינו מרכז ללימודי פסיכומטרי שהוקם על ידי אגודת הסטודנטים  של אוניברסיטת תל אביב, כחלק מתפישה חברתית לפיה השכלה גבוהה איננה מוצר שניתן לסחור בו, כי אם זכותו של כל אדם. ההשכלה הגבוהה, והזכות להשכלה גבוהה, לא צריכות להיות עסק של אף אחד.


כחלק מהחזון החברתי שלנו, אנחנו בסטודנט מלווים את התלמיד מהרגע שהוא נרשם, עד שהוא מצליח להגיע למטרה שלו, לכן אנחנו קורס הפסיכומטרי היחיד שנותן ביטוח על ציון הפסיכומטרי !! 

כלומר, עשית קורס, וחלילה, לא הגעת ליעד שרצית ? תקבל/י עוד קורס ואפילו עוד אחד בחינם על חשבוננו, עד שתגיע/י למטרה ותתקבל/י ללימודים האקדמיים.

אנחנו יכולים לאפשר את זה, כי אנחנו יודעים שאנחנו מעניקים את הקורס הטוב ביותר, והתלמידים שלנו מצליחים להגיע ליעד שלהם כבר בפעם הראשונה.

* ביטוח הציון אינו תקף לקורסי תיכון.

 

סטודנט מעניקה קורס פסיכומטרי המכין את התלמיד באופן הטוב ביותר. אנו שמים אותך, התלמיד, ואת הישגיך, במרכז, ולכן קורס פסיכומטרי בסטודנטהינו המקצועי והאיכותי ביותר. קורס פסיכומטרי בסטודנט מועבר על ידי המורים הותיקים והטובים בתחום וכולל בין היתר 13 בחינות סימולציה מדורגות, ספרי  לימוד מקיפים עם אלפי שאלות תרגול, מכינה טרום הקורס בתחומי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית, מפגשי מיקוד וחזרה, מפגשים אישיים עם המורה, מרתון מקיף לקראת הבחינה ועוד.


מחקרים מראים כי לניסיון של המורים ולמספר התלמידים בכיתה יש השפעה מכרעת על הישגי התלמידים בבחינה. לכן, אנחנו בסטודנט מתחייבים לכך שהמורה שלך בקורס פסיכומטרי יהיה בעל ניסיון רב ושבכיתה שלך יהיו לכל היותר 25 תלמידים.

* ההתחייבות לכמות התלמידים בכיתה אינה תקפה בקורסי תיכון. 

 

סטודנט שמה לעצמה למטרה להיות הגוף המוביל בתחום מבחינת הישגי התלמידים, איכות ההוראה והיקף חומר הלימוד ואיכותו. בכדי לעשות כן, אנחנו  מאפשרים למורה להעניק לך, התלמיד, בקורס פסיכומטרי את המעטפת הלימודית המושלמת. מאחר ואנו מאמינים כי חלק עיקרי ומרכזי ממעטפת זו הינו יחס אישי אמיתי, הכוונה והתמקדות בכל תלמיד ותלמיד.

 

 


הצטרפו להצלחה!
טלפון: 03-7711166
הרשמה אונליין לקורס פסיכומטרי בתיכון 2021
כל הכבוד לתלמידי סטודנט על הציונים המרשימים!
תלמידים ממליצים
כתבה ב'מבט' על הקורס ללקויי שמיעה
כתבת צרכנות בערוץ 2 - מומלץ לצפיה!
ערוץ 10 חושף אפליית מחירים!
סטודנט למען הקהילה
סטודנט בתקשורת
ליווי עד הציון הרצוי!
(בכפוף לתקנון)
קורס אמי”ר!
קורס הכנה לבחינת מימ”ד!
העצומה למען חמישה מועדי בחינה בשנה! לכולם!
לשבור את המחסום: פסיכומטרי מותאם לחרשים ולכבדי שמיעה
דף סימון תשובות להורדה
גיליון כתיבת חיבור
תקנון קורס פסיכומטרי
תקנון קורס פסיכומטרי בתיכון
פסיכומטרי מי אנחנו דבר יו"ר האגודה צוות המורים חומר הלימוד לפסיכומטרי קורס פסיכומטרי סניפים הבחינה הפסיכומטרית קישורים שימושיים
בניית אתרים בניית אתרים סטנדרט© כל הזכויות שמורות לסטודנט המרכז ללימודי פסיכומטרי בע"מ   |   תקנון האתרעיצוב גרפי